There´s no need to panic!

Vi har någonstans att bo! Så nu kan vi alla pusta ut ;) Såååå skönt att det är löst nu. Matthew kollar snett på mig fortfarande när jag mitt i en annan diskussion klämmer ur mig hur skönt det är att ha någonstans att ta vägen. Han var aldrig så nervös som jag var. Eller rättare sagt: Han var inte nervös alls. Han var helt säker på att vi skulle hitta något. Till skillnad från mig.

Men nu är det löst. Vi ska bo på hotell ;) Eller en lägenhet som är förknippad med ett hotell. Vi kan välja till frukostbuffé, städning och restaurant för middag (mot en kostnad). Och tvättstugan ligger inne i hotellet.

Vi ska då bo på 45 ganska stora kvadratmeter. Bra planlösning med andra ord. Vi har ett litet pentry och egen toa/dusch som är så pass stort att man kan säga att vi städar resten av badrummet när vi duschar ;)  Men vad gör det...? Påminer lite om badrummen i hytten på en finlandsbåt... Allt nytt och fräscht, fullt möblerad. Egen altan och utgång, parkering för våra två bilar. Allt är bara fin fint alltså. Så nöjd!

Så nu återstår bara att tacka alla er som försökt hjälpa till att hitta ett boende till oss. TACK!!!

Från och med den 15 april är vi Berga-bor :D

/Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0