2012-03-16

Sitter på jobbet med en objektsbeskrivning som inte vill som jag vill, radion funkar inte och jag börjar bli hungrig! Dålig dag - CHECK!

Fick igång chefens dator som är den enda med högtalare och poppade igång spotify, har tryckt i mig (fyra koppar?) kaffe och är envis som en åsna. Så nu ska det väl ändå arta sig... Funderar på att gå till lill-livsen bredvid och shoppa lite ätbart också. Sen kan jag väl ändå få som jag vill...???

Har förresten kanske hittat boende att hyra men inget är skrivet i sten, så hör ni något får ni fortfarande gärna höra av er.

Nu ska jag få något gjort här! Ska boxas med beskrivningen så den blir klar idag helst...

Micaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0