Sjuk idag...

Kände av det redan igår, ont i halsen och tjock i näsan. I morse hade det brutit ut...
Inte jätteroligt men vad gör man. Alla i min närhet har varit sjuka och jag har klarat mig, så det var väl min tur nu.
Sitter på jobbet nu i alla fall med samma gamla vanliga områdesbeskrivningar... Går väl sådär... Blir som tur är ingen lång dag idag. Har en kopp grönt the med mintsmak framför mig som lindrar lite grann och Ipren. Jag tror till och med att jag har en släng av feber. Men jag får ta det positiva. Matt är hos sin syster till middag så jag har lägenheten för mig själv när jag kommer hem och kan lägga mig en stund.

Bossen är på en föreläsning av något slag om den nya mäklarlagen och kommer och byter av mig när den är över... Sen får jag äntligen åka hem och mysa med mitt duntäcke.
Antar att jag kommer att få leva på soppa i ett par dagar nu.

Men men. Solen skiner idag :D Trots allt så är vädret på min sida <3

Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0