Fredag...

Hallå gott folk.
Jag har varit sjuk nu sedan i måndags. Halsfluss... Nu är det bra i halsen men jag lyckades dra på mig en ordentlig förkylning på det hela också som sitter kvar. Men jag kan äta igen och jag har ingen feber så glad är väl jag ;)
Idag blev det jobb (på HH) och jag har till och med haft något att göra. Har bokat ett tillträde och haft en kontraktskrivning a´la light, men ändå. Och resten av tiden har jag ägnat åt mina älskade områdesbeskrivningar och nyhetsbrev som vi börjat med. Har förberett utkast som vi bara fyller i lite innan vi skickar ut dom... en gång i månaden. På mitt ansvar. Har till och med svarat på responsmailen jag fått till min egna HusmanHagberg-mail ;) Lycklig! Har visserligen bara fått ett men jag är positiv.

Huset vi budat på verkar det som att vi får. Ingen annan har kommit över oss än men inget är säkert före kontraktskrivning som ska skräddarsys just för oss. Vi är ju lite sådär special liksom ;) Och det är prat om från säljarens sida att tillträde sker i november i så fall. Så vi kan bli lyckliga Berga-bor innan nyår :D Och jag får äntligen julpynta :D Det har jag inte gjort på flera år nu eftersom vi alltid renoverat och haft oss. MYS!!!

Lägenheten ska fotografes på tisdag och det blir inte en lugn stund förrän någon gång efter det. Fullt ös hemma i morgon. Tur att svägerskan kommer och hjälper till med lite målning. Jobb på söndag och hela nästa vecka och all ledig tid kommer att gå till att färdigställa det lilla som är kvar men som tar sån tid. Det är bara kakling i köket och lister kvar. Och elen förstås men det kan vi ju vänta med. Det är ju inget som syns. Om man inte har röntgensyn förstås.

Det var allt för idag

Micaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0