Another day begins...

Samma idag då. Sitter nu på HH och sen blir det över till L på eftermiddagen. Längtar hem redan...
Uppe i kaffekopp nummer två och en bulle och har bara varit här i 26 minuter so far.. Hur ska denna dag sluta???

Allmänt-inget nytt. Kom hem vid 20 igår och i säng 21. Svängde förbi donken på vägen hem och slängde i mig det och hann umgås med Matt en stund och sen var det läggdags. Självklart när man kommer i säng i (någorlunda) god tid så vaknar man mitt i natten av ingen anledning... 23:15 stod klockan på. Gick upp och drack lite vatten och ner i sängen igen... Vaknade och det kändes som att jag precis somnat.

Idag kommer chefen hem igen :D eller hon gillar inte att bli kallad för det, så vi kom överrens om att det får bli "boss" istället. Det kunde hon gå med på. ;) haha. Hon är så ***** skön min boss!!! Älskar´t!

Nu ska jag bara jobba fredag och lördag. Ledig på söndag :D Yay! Ska bara åka på kalas och äta världens bästa smörgåstårta efter jobbet på lördag annars är resten av helgen helt fri. Presenttips till en 20-årig pöjk? Måste springa iväg på lunchen typ och kolla om jag hittar något...

Micaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0